Jak nakupovat

Vážení zákazníci,

na této stránce naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Dozvíte se například, jak nakupovat na našich stránkách, jaké výhody přináší registrace zde na e-shopu, jakým způsobem můžete zaplatit, nebo jaké jsou možnosti dodání zboží. Nechybí ani postup, jak reklamovat nebo vrátit zboží.

10 nejčastěji kladených otázek

  • Jak mohu sledovat stav své objednávky?

Stav objednávky můžete sledovat ve svém osobním účtu, po přihlášení. V detailu konkrétní objednávky pak můžete sledovat její cestu. Kliknutí na číslo zásilky Vás přesměruje na stránky přepravce.

O zpracování objednávky Vás informujeme e-mailem. Jakmile je Vaše objednávka vyřízena, obdržíte e-mail s odkazem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí na odkaz kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce.

Zásilku je možné kdykoliv sledovat zadáním čísla zásilky do příslušného pole na stránkách přepravce:
pplDPD_logo_100x34

  • Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Změna i storno objednávky je možná nejpozději před jejím odesláním a záleží na zvoleném dopravci. Zásilky odesíláme:
PPL v 9:00
DPD v 12:00

Storno, nebo odstoupení od Smlouvy lze také učinit nepřijetím zásilky, nebo poslání zpět.  Je nutné nás informovat!

  • Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Změnu termínu a adresu doručení můžeme my (odesílatel) změnit pouze před odesláním zásilky.
Změnu termínu a adresy doručení můžete Vy sami (příjemce) změnit na webu dopravce, ale až před doručováním zásilky, kdy Vám pošle avizo o příchozí zásilce. Teprve v avizu obdržíte přístupové heslo ke změnám v doručení:
PPL https://www.pplbalik.cz/index.aspx?cls=pplbaliklogin
DPD https://www.dpdkuryr.cz/Home/Parcel

  • Jaké jsou možnosti platby?

Za objednávku na angelsupply.cz můžete zaplatit bezhotovostním převodem, nebo při převzetí zboží na Vámi zvolené adrese, platební kartou, nebo hotově. Při dodání zboží na výdejní místa PPL pouze hotově. Dobírka je zpoplatněna.

  • Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zboží Vám bude dodáno na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím společnosti PPL nebo DPD.
Zboží si můžete nechat také doručit do podacího a výdejního místa společností  PPL ParcelShop, nebo DPD Pick up
Zboží zasíláme v rámci celé České republiky.

  • Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 1 000 Kč*.
Pokud objednáte zboží za méně než 1 000 Kč, zaplatíte za přepravu zboží pouze 100 Kč*. Stejnou částku zaplatíte, když si necháte zboží zaslat do odběrného místa PPL ParcelShopu, nebo DPD Pickup.

V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou.

Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč.

* V případě, že se jedná o rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen v průběhu objednávky.

  • Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit bezplatně na podacích místech PPL, tzv. ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde). Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Oba dokumenty jsou součástí balíku s objednaným zbožím. Pokud vracíte zboží v původním přepravním obalu, přelepte původní přepravní etiketu. Před odesláním zboží v PPL ParcelShopu se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání.

Pokud formulář nemůžete najít, nic se neděje. Jeho verzi ke stažení naleznete v sekci Právo na odstoupení od smlouvy nebo o něj můžete zažádat na naší zákaznické lince.

Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím Vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato.
Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí Vámi vybraného dopravce zaslat na adresu:

AngelSupply s.r.o.
Lidická 700/19
60200 Brno

*Zboží nelze vracet osobně na adresách prodejce.

  • Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Nenašli jste zde odpověď na Vaši otázku? Potom prosím kontaktujte zákaznický servis - náš přátelský a ochotný personál je Vám plně k dispozici.

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře:

Kontaktní formulář

Připravte si prosím své číslo objednávky, které najdete např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky. Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.