Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

obchod @ angelcare.cz  +420 722 507 662 (Po-Pá 9:00 - 18:00)


Reklamace, výměna, vrácení
Reklamace a Záruka

Záruční doba a Záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje u prodejce. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože příjemce zásilky neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Adresa pro příjem reklamace:  Vojtova 63/15, 639 00 Brno

Vyřízení reklamace

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka o způsobu vyřízení reklamace, telefonicky či emailem, jak bylo smluveno v Reklamačním protokolu. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona třicetidenní, pokud není se spotřebitelem písemně ujednáno jinak (v případě odesílání zboží výrobci do zahraničí)


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

KONTAKTY

AngelSupply s.r.o.

Adresa: Vojtova 63/15

PSČ: Brno

Email: obchod(a)angelcare.cz

Telefon: +420 722 507 662

OWViMWU0OG